poniedziałek, 28 lutego 2011

Ocena druga butików - Cava


Logo-Niestety logo mi się nie podoba.Jest zwykłe,napis jeszcze ujdzie.Gdybym zobaczył to na jakimś tle ocena byłaby większa tu niestety nie będzie za duża.Zastanów się nad jakimś tłem i zmianie/usunięciu tej tabliczki i serca z loga.
1,5/10



Miniaturki-Tutaj muszę przyznać że miniaturki mi się podobają aczkolwiek nie wszystkie.Najbardziej mi się podobają z owej kolekcji której pokazałem miniaturkę.Nie znam nazwy kolekcji.Dobrze by było jakbyś na miniaturce na samym dole umieściła napis Cavy czy herbaty jak zwie się twój butik,a na górze nazwę kolekcji i te napisy przykładowo w kolorze waniliowym
7/10

Nazwa-Cavy czy herbaty? Nazwa mi nie do końca przypadła do gustu.Mogłabyś zmienć nazwę.Nazwa trochę na poziomie pierwszej klasy podstawówki no ,ale każdy ma inny gust.Mi się nie podoba oczywiście bez urazy.Myślę że naprawdę znalazłabyś jakiś inny fajny pomysł na nazwę
3/10

Ciuchy-Ciuchy wycinasz dosyć starannie tylko nie wiem czemu pod ubraniami są jakby cienie.Powiem nawet że oprócz tych cieni wycinasz naprawdę dobrze.Szkoda że nie wycinasz zawsze miejsca na rękę ,co byłoby wielkim plusem.
8,5/10

20/40 Jest to 3-  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz